اخبار و مقالات

قرارداد بیمه کارآفرین و مبکو

شرکت سرمایه گذاری تجارت خاورمیانه و بیمه کارآفرین، در راستای تحقق اهداف و استفاده از توان و ظرفیت های خود، قرارداد منافع مشترک امضا کردند.

طی مراسمی که در روز چهارشنبه ۲۲ آذرماه ۱۴۰۲، با حضور محمد حیدری مدیرعامل و جمعی از مدیران بیمه کارآفرین و مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری تجارت خاورمیانه برگزار گردید، قرارداد منافع مشترک بین دو شرکت به امضا رسید. این تفاهم نامه عبارتست از همکاری های مشترک در حوزه های بیمه ای و خدمات پشتیبانی از پروژه‌های صنعتی و خدماتی سازمان.

در این مراسم، سعید عصمتی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تجارت خاورمیانه با اشاره به فعالیت های شرکت، خاطر نشان کرد که امید است همکاری با شرکت بیمه کارآفرین بستری مناسبی برای ارتقا ارائه خدمات شرکت ایجاد نماید. در ادامه این جلسه محمد حیدری مدیرعامل شرکت بیمه کارآفرین، با اشاره به فعالیت های شرکت، بیان نمود: «به موجب این تفاهم نامه با همکاری شرکت سرمایه گذاری تجارت خاورمیانه، خدمات ویژه و خاصی به بیمه گذاران خود ارائه خواهیم‌کرد. »

ارائه‌ خدمات در تمامی رشته‌های بیمه‌ ای اعم از عمر اندوخته‌ دار امید، اشخاص، اموال و مسئولیت از سوی شرکت بیمه‌ کارآفرین و همکاری در زمینه توسعه باشگاه مشتریان و مرکز تماس، در زمینه‌های استقرار و خرید cash less در جایگاه‌های موردنظر شرکت بیمه‌ کارآفرین در راستای این تفاهم‌نامه می‌باشند.

ما خدمات ساخت و ساز تضمینی را ارائه می دهیم

fa_IR
fa_IR